Nejčastější dotazy
Lze uplatnit na dioptrické brýle poukaz od pojišťovny?
Poukaz od pojišťovny uplatnit nelze. Dostanete však od nás zdarma pouzdro na Vaše brýle.
Poskytujete nějaké slevy na dioptrické brýle?
Ano. Pokud jste již jednou dioptrické brýle v našem obchodě zakoupili, obdrželi jste určitý počet věrnostních bodů. Vaše věrnostní body můžete použít pro další nákup. Více zde
U přepravy platí, že je zdarma u nákupu nad 1500 Kč.
Potřeboval(a) bych do Vašich brýlí čočky, které nemáte v nabídce. Lze si je u Vás objednat?
Ano, některé typy čoček, které nejsou ve standardní nabídce, Vám můžeme dodat. S Vaším požadavkem nás prosím kontaktujte.
Jak změřit hodnotu PD?
Postup, jak změřit hodnotu PD najdete zde.
Poskytujete i pozáruční servis?
Ano, popište nám prosím závadu, zašleme Vám odhadovanou cenu opravy Vašich brýlí.
Lze zakoupené brýle vrátit?
Ano, pokud Vám brýle z jakéhokoliv důvodu nebudou vyhovovat, můžete je bez udání důvodu vrátit a to ve lhůtě až 30 dní od zakoupení. Více o podmínkách vrácení zde.